Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ange inte att ni har barn.

En fråga inom samma ämne… om man har tre barn, men som bara bor varannan vecka, hur ska man fylla i då? Man kan ju inte skriva 1,5 barn direkt. Och fyller man i tre barn ser det ut som att man har dom på heltid = väldigt mycket mindre marginaler.

Har testat lite på Coops ”lånegenerator”, och där är det stor skillnad på vad man får låna vid olika antal barn. Därav min fundering.

Om man inte går med på att det kollas upp transaktioner så är det nog inte många långivare kvar att välja på. Iaf inte om man inte har väldigt bra förutsättningar.
De har ju dykt upp en fråga om de kan kolla via tink när man gör låneansökan men godkänner aldrig det. Har inte varit några problem

Exakt. Men frågar du "Krelf" så kan oknytna skosnören förhindra en framtida skuldsanering, så det ska du passa dig för

Exakt. Men frågar du "Krelf" så kan oknytna skosnören förhindra en framtida skuldsanering, så det ska du passa dig för
Sa bara att det var en sak vilket är sant menar inte att det ska vara något mål att få..
Du får fuska hur mkt du vill jag bryr mig inte men frågan var varför inte alla gör det och svaret är att man teoretiskt sätt kan bli dömd för bedrägeri

Har inga barn så har alltid blivit 0.
Tips är att inte söka lån, utan kämpa med dom ni har istället. Inget blir bättre av att ta fler.

Möjligtvis samla om i så fall.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp