Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ange inkomst

Vad säger du Terry, gick du till Oskar och Pelle när du ville låna pengar för att finansiera ditt spelande?
Menar du att det inte är svenskar som är kriminella nu förstår jag inte haha

Vad säger du Terry, gick du till Oskar och Pelle när du ville låna pengar för att finansiera ditt spelande?

En av dom heter Morten och är dansk, med tanke på att du skulle hit så tänkte jag att du kanske ville veta. Han sitter faktiskt här hos mig nu och tittar på AIK-Leksand här med mig, kom för att hämta räntan. Han talade om för honom om du har lika stora testiklar i riktiga världen som du har online så skulle du slå honom en signal på 0731 502 452. Det var tydligen en kontantkortstelefon och han väntar på ditt samtal.
Är du på tåget över sundet nu vännen? Blir det inte Danmark ikväll?

Senast ändrad:
En av dom heter Morten och är dansk, med tanke på att du skulle hit så tänkte jag att du kanske ville veta. Han sitter faktiskt här hos mig nu och tittar på AIK-Leksand här med mig, kom för att hämta räntan. Han talade om för honom om du har lika stora testiklar i riktiga världen som du har online så skulle du slå honom en signal på 0731566166. Det var tydligen en kontantkortstelefon och han väntar på ditt samtal.
Är du på tåget över sundet nu vännen? Blir det inte Danmark ikväll?
Det blir det!!! På väg nu;) på besök här nere så får självklart besöka Köpenhamn! Behåll dina kontakter för dig själv Terry men tack ändå för omtanken:)

Ja den här tråden tog ju en annan riktning nu :p

Det blir det!!! På väg nu;) på besök här nere så får självklart besöka Köpenhamn! Behåll dina kontakter för dig själv Terry men tack ändå för omtanken:)

Kan tipsa dig om ett ganska trevlig ställe som heter "Pims bar och Café". Det ligger på istergaerde. Ta dig dit och beställ en "Fräck fadöl" när du har beställt denna så tänk på din gamla vän Terry.

Sorry 2pack tråden var för bra för att undvika. Jag ger dig denna som plåster på såren :
Legendens absolut bästa jävla alster någonsin :

Grab ya glocks, when you see Tupac
Call the cops, when you see Tupac, uh
Who shot me, but ya punks didn't finish
Now ya bout to feel the wrath of a menace
Nigga, I hit em' up

Hej Syrran,
Är du tillbaka?
Ska man fortfarande hålla med dig eller kan man säga emot dig nu också?
Lize må vara en superhjälte men istället för vanligt jobb på dagen och bekämpa kriminalitet på kvällen så hänger hon på ett Lånforum. Ett forum mestadels för spelberoende på dagen. Hon dricker dyrt franskt vin på kvällen. Hennes sjuka uppmaning till fusk och hennes bedrövliga råd till trådskaparen är ju skrämmande. Jag kan se att eliten är här och krigar direkt när man inte har bra koll själv. Terry fullbordade detta.
jag är lika säker på min sak som lize är med franska viner och Terry när han skyller på staten och röstar på SD för att han har lånat pengar av kriminella.

Jag gjorde dig en tjänst och förtydligade din rappakalja ovan så att det är mer begripligt, gick som du märker sådär.

Orden jag har fetmarkerat ovan kan du ha som glosor tills nästa vecka när det är dags för det skriftliga förhöret. Verb och adjektiv tar vi veckan senare.
Ha ha ha det var det roligaste jag läst på länge, bli kallad superhero ;) Det stämmer att jag är mycket analog eller AFK så fort jag lämnar jobbet, men jag jobbar ganska många timmar och har många skärmar på g samtidigt, så skriva några rader här på forumet medans jag jobbar är inga problem. Ibland händer det också att Lize är på många möten, ute på tjänsteresor både till flyg och bil, och då blir det inget Lånforum på några dagar. På min fritid, förutom att hjälpa till på Stadsmissionen, så gillar jag att vara ute och gå. Jag hjälper även ett par änkor i området med att handla, gå ut med deras hundar och eftersom jag bakar ganska mycket (surdeg) så får de både bröd och bullar också, brukar även bidra med lite kaffe som jag maler själv. Jag gör även min egen Kombucha, är hur billigt och nyttigt som helst, men den tycker dessa gamla damer inte riktigt lika mycket om. Ja Lize har många intressen utöver fina viner och makalösa manicker ;)

*Språkpolis

Nej jag sitter här och dricker dyrt vin, dock inte franskt som min älskade Lize föredrar utan något italienskt, organiskt. Smakar faktiskt helt okej!
Jag hoppas att du också har en helt fantastisk fredagskväll!
Det blev faktiskt ett slovensk vin utöver de franska för min del i fredags kväll, samt lite starkvin till osten och grappa till kaffet, så jag hade i varje fall en alldeles utmärkt kväll också!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp