Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ang skatteåterbäring efter betalplan

Hej
Jag har haft skuldsanering sen 2020 med betalplan till feb 2024 efter det ska jag inte betala mer.
Har andra skulder som gick till kf under tiden då jag blev arbetslös. Nu har jag a kassa sen en tid tillbaka så jag har nnte kunnat ha löneutmätning
Jag undrar hur det blir med skatteåterbäringen då. Om jag får något tillbaka nästa åt kommer det gå direkt till KF även om betalplanen är färdig

Ja har du fastställda skulder för indrivning så kommer återbäringen gå till dom

Hej
Jag har haft skuldsanering sen 2020 med betalplan till feb 2024 efter det ska jag inte betala mer.
Har andra skulder som gick till kf under tiden då jag blev arbetslös. Nu har jag a kassa sen en tid tillbaka så jag har nnte kunnat ha löneutmätning
Jag undrar hur det blir med skatteåterbäringen då. Om jag får något tillbaka nästa åt kommer det gå direkt till KF även om betalplanen är färdig
Har du dragit på dig nya skulder under skuldsaneringen?

Hej
Har du inte omprövat?

Betalplanen har inger med detta att göra. Du har dragit på sig skulder utanför skuldsaneringen, skatteåterbäringen kommer utmätas/avräknas precis som för alla andra med skulder för indrivning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp