Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ang inlägg

Jag tror att annlo missförstod.
Ja jag insåg sen att det inte var dina egna ord just det som jag svarade på.
Någon kallade inlägget för ett påhopp på dej men jag ser det inte som påhopp att reagera på en viss text nån skrivit.
Var ju inte så att jag kallade dej för en massa saker el så.
Ha en fin helg

Ja jag insåg sen att det inte var dina egna ord just det som jag svarade på.
Någon kallade inlägget för ett påhopp på dej men jag ser det inte som påhopp att reagera på en viss text nån skrivit.
Var ju inte så att jag kallade dej för en massa saker el så.
Ha en fin helg
Det är lugnt, jag förstod att det bara var missförstånd. Ha en fin helg du med:)

Fast det var faktiskt inget påhopp. Bara en reaktion på en text som jag vet nu att Myra endast citerade, inte vad hon menade.
Ett påhopp är att slå ner på någon o kalla en annan människa för än det ena än det andra fula o vidriga saker o det har jag inte gjort i mitt inlägg.
Nej och jag menade inte dej. Jag förstod att du trodda det var hennes inlägg. Men det är obehagligt när flera börjar med negativa och otrevliga inlägg.. T. Ex en som mår dåligt psykiskt Tycker att det är hemskt när vissa skriver kränkande taskiga otrevliga saker..
Istället för att ge stöd och råd som dom flesta gör här. Retar man sej på någon så avstå då att kommentera. Man vet inte hur personen mår och kan ta det negativa. Tacksam för det stöd man får här iallafall ;) <3 Trevlig helg.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp