Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ang billån santander

Dock ska tilläggas att Santander bara lånar upp till 80%. I mitt fall fick jag låna handpenningen hos pösmunkarna Nordea (kreditkonto/servicelån/bilkonto= oklart lånetyp) till den blygsamma räntesatsen 15,6%. Dessa jävlar gjorde jag mig kvitt med förra veckan när jag bakade in kalaset hos marginalen, till en ränta på 4,3%. Byebye Nordea :D
Alltid 80% då det gäller billån. 20 % i kontantinsats.
Har oxå billån där via bilfirman.

Precis! Var mest orolig att Trådstartaren kanske hade missat det

Bilfirman jag var hos sökte hos santander innan den ucn jag skrev här, var 114000 mindre i totalt beviljat då. Blev godkänd då, men tänkte bilköpet är inte förens 7 juni, sa det till bilfirman att ena blanco lånet inte syntes då dom gjorde uc den 13 mars. Han pratade med dom o frågade om det gjordes en ny uc vid köpet den 7 juni, dom sa att den ucn dom tog gällde i 3 månader (typ lånelöfte billån) att dom då kollar bara om man fått anmärkningar. Kan det stämma? Är orolig att jag står där 7 juni och blir nekad

Bilfirman jag var hos sökte hos santander innan den ucn jag skrev här, var 114000 mindre i totalt beviljat då. Blev godkänd då, men tänkte bilköpet är inte förens 7 juni, sa det till bilfirman att ena blanco lånet inte syntes då dom gjorde uc den 13 mars. Han pratade med dom o frågade om det gjordes en ny uc vid köpet den 7 juni, dom sa att den ucn dom tog gällde i 3 månader (typ lånelöfte billån) att dom då kollar bara om man fått anmärkningar. Kan det stämma? Är orolig att jag står där 7 juni och blir nekad

(Till kontant insatsen på 59800 kr har jag. 40000 inbytes bil o resten kontant)

Fråga bilförsäljaren nu vad santader sa när han pratatde med dom, dom sa att den uc dom tog gäller i 3 månader och kommer jag inom den tiden så gäller den ucn dom tog 13 mars. Så får hoppas på det

Är det fabriksny bil så det är leveranstid på den? Knepigt att vänta till juni tänkte jag

Är det fabriksny bil så det är leveranstid på den? Knepigt att vänta till juni tänkte jag
Det är demo bil som dom har 3 månader innan dom säljer den, så därför 7 juni. Det är en 2017 års modell med typ 150 mil på mätaren när jag köper den så den räknas som ny

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp