Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Angående FSI-INKASSO

Hej!
Jag undrar bara om någon kommer i kontakt med inkasso bolaget FSI INKASSO tillhörande förskottslån?

Har mejlat 5 gng och ring 12 gng mellan 12-14.00 när man ska, kommer direkt till röstbrevlåda?
Konkurs?
Har en skuld som ligger hos kronofogden och undrar ifall det är aktuellt när ingen svarar? Hur går man tillväga ifall de gått i konkurs, stryks skulden.
Letade lite information och hittade bara lite angående det bolaget.

Hej!
Jag undrar bara om någon kommer i kontakt med inkasso bolaget FSI INKASSO tillhörande förskottslån?

Har mejlat 5 gng och ring 12 gng mellan 12-14.00 när man ska, kommer direkt till röstbrevlåda?
Konkurs?
Har en skuld som ligger hos kronofogden och undrar ifall det är aktuellt när ingen svarar? Hur går man tillväga ifall de gått i konkurs, stryks skulden.
Letade lite information och hittade bara lite angående det bolaget.
Ja. Jag undrar samma sak typ.
Dock bestred jag min skuld och den skickades tillbaka till dom. Så.. den ligger där hos dom. Tror skulden var på 2700-3000.
Man är ju lite rädd att dom bara en dag plötsligt när som helst typ år 2028 ska höra av sig till en och kräva en på 29000….

Har dom gått i konkurs så får du kontakta konkursförvaltaren.
Skulden stryks inte utan är en tillgång i konkursboet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp