Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Andra hälft ska flytta in till min lgh
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 426850" data-attributes="member: 3402"><p>[ATTACH=full]4219[/ATTACH]</p><p></p><p>Ingen ide att riskera något med så kort tid kvar. Bara att lämna in omprövning så fort hon är skriven på adressen så har du ryggen fri.</p><p></p><p>Det är 6 månaders tid att hantera ansökan. Vilket innebär att av detta dryga året som återstår så får du i värsta fall en annorlunda betalplan de sista kanske 6 månaderna.</p><p>Blir omprövningen nekad (vilket jag inte tror) så behåller du bara samma betalplan sista halvåret.</p><p></p><p>Eftersom hon inte kommer betala hyra så kommer det dock räknas ändå som att hon delar på kostnaderna och det blir mycket dyrare för dig sista tiden.</p><p>Därav är min rekommendation att vänta med att hon flyttar in tills ett halvår före din skuldsanering tar slut om ni kan vänta på det. Så när omprövningen hanteras är din skuldsanering redan avslutad eller så är det max 1 betalning kvar som blir korrigerad.</p><p></p><p>Man korrigerar inte retroaktivt på en betalplan pga detta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 426850, member: 3402"] [ATTACH type="full" alt="1723731703132.png"]4219[/ATTACH] Ingen ide att riskera något med så kort tid kvar. Bara att lämna in omprövning så fort hon är skriven på adressen så har du ryggen fri. Det är 6 månaders tid att hantera ansökan. Vilket innebär att av detta dryga året som återstår så får du i värsta fall en annorlunda betalplan de sista kanske 6 månaderna. Blir omprövningen nekad (vilket jag inte tror) så behåller du bara samma betalplan sista halvåret. Eftersom hon inte kommer betala hyra så kommer det dock räknas ändå som att hon delar på kostnaderna och det blir mycket dyrare för dig sista tiden. Därav är min rekommendation att vänta med att hon flyttar in tills ett halvår före din skuldsanering tar slut om ni kan vänta på det. Så när omprövningen hanteras är din skuldsanering redan avslutad eller så är det max 1 betalning kvar som blir korrigerad. Man korrigerar inte retroaktivt på en betalplan pga detta. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Andra hälft ska flytta in till min lgh
Topp