Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Amorteringsfritt pga Corona/Covid-19

Tycker det är onödigt såvida man inte har bra ränta. I mitt fall betalar jag 4000 typ till Collector, några få hundralappar är amortering. Samma med typ alla lån. Hade kanske kommit ner i kostnad med 4000 men det gör varesej till eller från dessvärre.
Har inte du hög månadskostnad? Miljon belopp i lån? 4000kr i amortering och resten ränta alltså? Herregud

Nordea, fick svar fort förra gången också.
Förra gången? Trodde detta var något nytt. Har Nordea någon betalningsfri månad man kan använda ett par ggr per år? Som santander alltid haft. Då är det inte vad vi pratar om här. Många blir nekad betalningsfri månad på santander också.

Förra gången? Trodde detta var något nytt. Har Nordea någon betalningsfri månad man kan använda ett par ggr per år? Som santander alltid haft. Då är det inte vad vi pratar om här. Många blir nekad betalningsfri månad på santander också.

Nej, pratar inte om betalningsfria månader utan om amorteringsfritt under en period.

Nej, pratar inte om betalningsfria månader utan om amorteringsfritt under en period.
Intressant. Undrar då vad de baserar sitt svar på. Samt hur de går tillväga då du verkar ha redan ansökt 2 ggr och blivit nekat båda gångerna och detta under kort tid?

Intressant. Undrar då vad de baserar sitt svar på. Samt hur de går tillväga då du verkar ha redan ansökt 2 ggr och blivit nekat båda gångerna och detta under kort tid?

Blev beviljad första gången för flera år sedan. Inte sökt två gånger på kort tid. Jag vill inte gå in på vad de baserade sitt svar på här men det var inte väl underbyggt enligt mig.

Blev beviljad första gången för flera år sedan. Inte sökt två gånger på kort tid. Jag vill inte gå in på vad de baserade sitt svar på här men det var inte väl underbyggt enligt mig.
Ok dock pratar vi nog inte om samma sak här. Speciellt om du ansökte för flera år sen.

Ok dock pratar vi nog inte om samma sak här. Speciellt om du ansökte för flera år sen.

Ni diskuterar väl möjligheten till amorteringsfritt under viss period även avseende befintliga lån. Har sökt det då och nu, 3 månader båda gångerna. Beviljades då men inte nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp