Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Amorteringsbefrielse Ica Banken Privatlån?

Hej är det någon som har fått amorteringsbefrielse på Ica Banken Privatlån? Vilken Uc hade ni? Vilken inkomst och hur mycket skulder. har blivit nekad och vill ansöka igen senare när jag har lite bättre UC. Vill amortera av en annan skuld med mycket högre ränta istället. Kan ej få samlingslån då jag inte har någon inkomst utan endast a-kassa.

Hej är det någon som har fått amorteringsbefrielse på Ica Banken Privatlån? Vilken Uc hade ni? Vilken inkomst och hur mycket skulder. har blivit nekad och vill ansöka igen senare när jag har lite bättre UC. Vill amortera av en annan skuld med mycket högre ränta istället. Kan ej få samlingslån då jag inte har någon inkomst utan endast a-kassa.

Du skriver att du endast har A-kassa.
Drabbades du av ett inkomstbortfall kopplat till spridningen av Coronaviruset eftersom du har A-kassa? Har du jobbat och blev arbetslös nu pga corona tiderna?

Ja jag blev uppsagd från tjänsten jag hade. Så jag får ju mindre i ersättning nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp