Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Amortera extra, om jag betalar in extra 2500kr utöver månads belopp var hamnar de pengar?

Har du ett annuitetslån Så minskar inte månadskostnaden automatiskt när man gör en större insättning, har du ett annuitetslån som innebär fast månadskostnad. Om du gör en större inbetalning så minskar återbetalningstiden såvida du inte väljer att göra en omläggning på lånet och sänka kreditgränsen, för då blir månadskostnaden lägre.
Ska kolla imorgon i mina papper vad det står. Jag har fått avbetalningsplan på papper från Bluestep

Ska kolla imorgon i mina papper vad det står. Jag har fått avbetalningsplan på papper från Bluestep
Det står i mina papper att varje månad ska jag betala in samma summa 3294kr. År 2029 sista månaden går 2789kr i amortering och 220kr ränta.
Det var det jag tänkte om jag betalar in idag extra 2789kr då försvinner den månad plus tid förkortas plus sparar 220kr i räntan. Månads belopp blir detsamma i fortsättningen

Det står i mina papper att varje månad ska jag betala in samma summa 3294kr. År 2029 sista månaden går 2789kr i amortering och 220kr ränta.
Det var det jag tänkte om jag betalar in idag extra 2789kr då försvinner den månad plus tid förkortas plus sparar 220kr i räntan. Månads belopp blir detsamma i fortsättningen

Precis,är vad jag gör med mina lån till BN,collector och remember.
Ju oftare du kan betala in extra så påverkar det din ränta,som baseras på din totala skuld.:tummen:.....kör på
Med andra ord mer till amoteringen på din fasta månadskostnad och mindre till räntan:tummen:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp