Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Amex gold

Frugan ansökte om ett amex gold, la på ett extrakort på mig. Fick beviljat på skärmen.

Är de några krav för extrakorts sökande? de tog en uc på mig, har rätt jävla kass uc just nu.

Frugan har extremt bra, 0ff inga lån osv

Frugan ansökte om ett amex gold, la på ett extrakort på mig. Fick beviljat på skärmen.

Är de några krav för extrakorts sökande? de tog en uc på mig, har rätt jävla kass uc just nu.

Då ditt fru skulle ta om hennes UC är bättre

På hennes kort ja. Det är väl hon som är betalningsansvarig då?

Extrakortet betyder ingen UC och är fortfarande kopplat till hennes konto. Läser ni inte vad det står på ”extrakort”?

Som extrakortmedlem får man inte ha några betalningasanmärkningar!
Extrakortmedlemen har inget betalningsansvar för debiteringar som görs på extrakortet
Det är huvudkorts medlem som är betalningsansvarig för alla debiteringar på kontot.

Så länge du inte har betalningsanmärkningar kan du få ett extra kort. Eftersom det är din fru som står på huvudkortet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp