- Meddelanden
- 118
- Mottagna reaktioner
- 70
- Poäng
- 217
335kr/månad.Vad kostar det kortet ni har?
Platinum är fan 499 i månaden.
335kr/månad.Vad kostar det kortet ni har?
Såpass. För mig stod det att de skulle återkomma via brev eller e-post när min ansökan var färdigbehandlad.Fick besked direkt på skärmen vid ansökan. Kortet kom ca en vecka senare.
Inte det billigaste kortet, men jag har en spend på ca 30.000/mån i tjänst. Tidigare har jag använt företagskortet, men nu ska det bli SAS poängVad kostar det kortet ni har?

Tyvärr inte, däremot vet jag att ibland kan man handla över sin kreditgräns med kortet. Tror dom kör en ny UC om dom ska höja befintlig limit. Allt blev så dåligt när dom gick över till kreditkort istället för betalkort...@Amex vet du?
Blir fan inte klok på Amex. Har limit på 40.000, har fått handla typ 20-25 småsaker nu så jag kanske har använt 41.000...
Det finns möjlighet att handla över sin gräns. Finns ett ”verktyg” där man kan testa...
https://www.americanexpress.com/se/kundservice/kreditgrans.html#hurmycketkanjaghandlaför?
Om du tar tid till dig att läsa inlägget precis ovan det du precis skrev så har jag skrivit att man kan handla över sin kreditgräns ibland.Blir fan inte klok på Amex. Har limit på 40.000, har fått handla typ 20-25 småsaker nu så jag kanske har använt 41.000...