- Meddelanden
- 6 045
- Mottagna reaktioner
- 2 812
- Poäng
- 1 987
Sambon hade en faktura på 25k och fick avbetalning hos gothia på 2000 kr månadundrar hur det gick för er som handlade och hoppades på avbetalning via Gothia?
Sambon hade en faktura på 25k och fick avbetalning hos gothia på 2000 kr månadundrar hur det gick för er som handlade och hoppades på avbetalning via Gothia?
Ok, så det var bara rykten att man var tvungen att betala hela beloppet på en gång?Sambon hade en faktura på 25k och fick avbetalning hos gothia på 2000 kr månad
Ärendet kom till gothia ! Och då frågade hon om en avbetalningsplan och dom gick med på 2000 kr månad ! Hon har även återkallat det från kronofogden en gång för 2500 kr !Ok, så det var bara rykten att man var tvungen att betala hela beloppet på en gång?
så avbetalnings accepterar gothia 
Sen själva fakturan från amazon kan man bara betala hela ! Sen när det kommer till gothia kan. Man dela uppOk, så det var bara rykten att man var tvungen att betala hela beloppet på en gång?

Då hoppas jag att det också gick bra för alla andra här som handlade men inte hade råd att betala hela fakturan.Sen själva fakturan från amazon kan man bara betala hela ! Sen när det kommer till gothia kan. Man dela upp![]()

Vilken sida köpte du ifrån?Vill minnas längesedan att jag beställde från ett land dyra kläder, som egentligen bara shippar till sitt egna land. Men DHL tog över och skickade till sverige, köpt på faktura. Dem skickade varorna. Ingen samband mellan dem 2 länderna alltså ingen som kan driva inkasso > kronofogden här i sverige. Känns skönt gratis kläder. Men man har cirka 14 dagar på sig beställa allt som, + tar tid med leveransen, sen vet jag inte hur mycket man kan plocka på sig men 6-10k funkade.
Vad hette butiken?Vill minnas längesedan att jag beställde från ett land dyra kläder, som egentligen bara shippar till sitt egna land. Men DHL tog över och skickade till sverige, köpt på faktura. Dem skickade varorna. Ingen samband mellan dem 2 länderna alltså ingen som kan driva inkasso > kronofogden här i sverige. Känns skönt gratis kläder. Men man har cirka 14 dagar på sig beställa allt som, + tar tid med leveransen, sen vet jag inte hur mycket man kan plocka på sig men 6-10k funkade.