Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Amazon.de faktura - någon som provat?

Helt rätt att ta bort faktura som betalningsmöjlighet, när folk beställer till höger och vänster och sedan skiter i att betala.
Nu var det ju inte därför de tog bort den. Säkerheten var inte tillräcklig eftersom våra personnummer är alldeles för lätta att kapas av bedragare eftersom de är offentliga.

Nu var det ju inte därför de tog bort den. Säkerheten var inte tillräcklig eftersom våra personnummer är alldeles för lätta att kapas av bedragare eftersom de är offentliga.

Jo absolut det fattar jag med.
medan majoriteten köper på faktura för att sedan skita i att betala, hänger på andra forum också och har läst det är cirka 70% av alla som handlat på faktura där skiter i att betala på grund av detta.

Helt rätt att ta bort faktura som betalningsmöjlighet, när folk beställer till höger och vänster och sedan skiter i att betala.
Men det finns faktiskt människor som vill göra rätt för sig. Jag skiter i dom som beställer saker och skiter i att betala.

Faktura kommer tillbaka igen så fort de fått bättre säkerhets lösning. Fick svar av kundtjänsten idag

Nån som testat beställa från Amazon.se nyligt genom faktura? Gjorde 2 beställningar nu ikväll och har fått mail om orderbekräftelse och allt sånt. Får väl se om det går vägen. Beräknat leveransdatum den 2 juni.

Nån som testat beställa från Amazon.se nyligt genom faktura? Gjorde 2 beställningar nu ikväll och har fått mail om orderbekräftelse och allt sånt. Får väl se om det går vägen. Beräknat leveransdatum den 2 juni.

Jag har 4 tidigare betalda fakturor hos Amazon , Då jag gjorde dessa köp på fakturan var min bet anm fortfarande aktiv, Nu då min bet anm är borta få nekas jag..
Har inte gjort någon som helst ändringar på min profil och har ännu möjlighet att Välja fakturan.. Och om jag tar månads bet går köpet igenom mail och minuter senare kommer Betalningen nekades!!

Fattar verkligen inte vart felet är, frågat kundtjänsten om anledning till att jag nekas skyller dom kreditbedömning och dom svar inte på något sätt om varför min kredit har sjunkit.. Helt sanslöst..

Har du handlat på faktura? Jag förstår inte hur deras månadsfaktura funkar.
måste man alltså betala av allt nästkommande månad eller kan man delbetala under en längre period?

Varför försöker ni beställa på faktura om ni ändå kommer få betala det senare med höga räntor? Ser verkligen inte poängen om man verkligen är seriös med att sluta dra på sig fler skulder.

Det är inte lönt att lösa någon pryl för att sedan sälja den billigare för att dra på sig skulder.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp