Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Amazon.de faktura - någon som provat?

Inget samtal jag heller, förstå inte heller sambandet mellan öppningen och att de nu ska börja driva in skulderna

Verkar funka på den svenska sidan. Arvato tar en bisnode. Men lyckades med skuld få hem en platta + data på faktura

Hej! Jag har testat via amazon.se och har ca 150k i skulder varav 40 på fogden.

Jag har iallafall fått en 14dagars faktura skickad till mig via mejl. Så antar att det gått igenom eller? Beräknad leverans är fredag. (22000kr)

Hej! Jag har testat via amazon.se och har ca 150k i skulder varav 40 på fogden.

Jag har iallafall fått en 14dagars faktura skickad till mig via mejl. Så antar att det gått igenom eller? Beräknad leverans är fredag. (22000kr)

Nej, de kommer att annullera ordern, nästa arbetsdag alltså imorgon om man har betalningsanm/skuld. Ringde och Amazon bekräftade det hela. Om det lyckas gå iväg kan de lätt göra en retur to sender.

Tänker mig att en saftig dröjsmålsränta har tillkommit för de som inte betalat något sedan i juni.

Gissar på 12-20% dröjsmålsränta. Sedan har man säkert sålt grejorna man köpt. Redan då har man förlorat 500-1000 kr. Ingen bra affär att göra så här. Bättre att ta sig i kragen varför man satt sig i skuldträsket.

Nej, de kommer att annullera ordern, nästa arbetsdag alltså imorgon om man har betalningsanm/skuld. Ringde och Amazon bekräftade det hela. Om det lyckas gå iväg kan de lätt göra en retur to sender.
Fast varför skickar dom mig då en faktura? :S jag har inga skulder till Arvato eller bisnode. Som det talats om tidigare här.

Det är ju bara helt fel att dom skickar en 14dagars faktura 28h efter beställning gjorts. Och sen annullera ordern, det verkar ju helt galet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp