Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Amazon.de faktura - någon som provat?

När jag försökt beställa en mobil fått en mail att det blev avbryt, jag tror blev jag nekad för fakturaköp eftersom jag har skuld hos Credway via avarta kan var orsak att det blev nekad?
Ja säkert nekad då med , jag fick skicka in brev om bild på id-kort efter beställning , sedan inatt fick jag mail att min delbetalning blivit nekad ! Fick order bekräftelse efter jag skickat in id kort ! , Men sen nekad :)

Ja säkert nekad då med , jag fick skicka in brev om bild på id-kort efter beställning , sedan inatt fick jag mail att min delbetalning blivit nekad ! Fick order bekräftelse efter jag skickat in id kort ! , Men sen nekad :)
Jag har skickat en mail till deras support får vi se vad dem kommer och svara, skriver sen när får jag svar om du vill!

Dem har svarat så där!
In certain cases our system carries out routine checks on orders. The payment method you have chosen was declined as part of this check, so I would ask you to change your payment method to credit card. Unfortunately it is not possible to change this decision manually.

Har ej fått faktura än men det står "monthly invoicing "så jag antar att man kan göra om det till delbetalning. När jag fått fakturorna så återkommer jag med mer info.
Monthly invoicing betyder att du samlar alla köp du gjort under månaden på en faktura som du ska betala senast den 15:e nästa månad. Har använt mig av Amazon.de 2 gånger men inte fått dela upp.

Monthly invoicing betyder att du samlar alla köp du gjort under månaden på en faktura som du ska betala senast den 15:e nästa månad. Har använt mig av Amazon.de 2 gånger men inte fått dela upp.
Ah ok. När kommer fakturan då?

hade ett amazon konto och beställde något för 12 K och ordern stod där utan problem.

Avbröt ordern och valde något annat och blev nekad "vi har annullerat din beställning eftersom varken direktdebitering eller fakturering kan användas som betalningsmetod.

  Om du fortfarande är intresserad av dessa artiklar, vänligen beställ dem igen och använd ett kreditkort som betalningsmetod. Om du gör en beställning igen med en annan betalningsmetod än kreditkort, t.ex. B. genom direktdebitering eller betalning med faktura kommer denna beställning också att annulleras."

även att jag valde tillbaka den första varan som de godkänt.

Skapade ett nytt konto för mig och två vänner med rätt uppgifter och två av oss har order igång utan att den blir nekad direkt medans den andra får nekat direkt även hur billiga saker man väljer.

Det kanske är lite tur och något sorts system som random kollar vettefan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp