Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Amazon.de faktura - någon som provat?

Ni som blir nekade, kan vara så att ni behöver bara registrera er adress och bekräfta den genom att skicka in adressbevis/leg.
Jag har skulder kfm och diverse, men verkar ha gått ändå beställa efter jag gjorde det. Fick inte en bekräftelse via mail innan men nu fick jag det, precis som när man handlar på svenska sidor via mail bekräftelse.

Så hoppas nu att det kommer fram.

Min fråga dock: Det går inte köpa mer än 1 gång på faktura eller ska man passa på snabbt innan det redan skickats och då är det försent betala med faktura igen (tänker pga kanske dem vill man betalar fakturan först)

Vissa nämner att dem inte behövt betala fakturan här, hur är det egentligen?
Hur lång tid tog bekräftelsen från dom ?

Jag kunde också beställa som har skulder hos kronofogden, skickade in hyra och kopia på Id ! Efter det kom bekräftelsen på Samsung note 20 ultra värd 13k , hoppas beställningen kommer med :)

Jag kunde också beställa som har skulder hos kronofogden, skickade in hyra och kopia på Id ! Efter det kom bekräftelsen på Samsung note 20 ultra värd 13k , hoppas beställningen kommer med :)
Vart skicka du detta?
Gick ordern igenom...

De lär slå av min med men när sker detta min har legat i 10 timmar nu utan att något händer ligger bara som ”your order sen ”not dispatched yet”

Vart ska man skicka? Jag har registerat min adress utan att dem frågar om id kort eller nån bild!

Har du fått nått mail från Amazon ? Bekräftelse på köpet ? Eller ett brev på tyska ? :)
När jag försökt beställa en mobil fått en mail att det blev avbryt, jag tror blev jag nekad för fakturaköp eftersom jag har skuld hos Credway via avarta kan var orsak att det blev nekad?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp