- Meddelanden
- 587
- Mottagna reaktioner
- 240
- Poäng
- 417
Har inte provat själv men tror tyvärr amazon gjort bort sig tror inte dom lagligen kan kva igen pengarna i Sverige
Alltså jag köpte 2 pack 2/par Philips Xtreme för 240kronor. Kostnad i sverige är ca 600 kronor för dessa. Sen köpte jag för B-C stolpen skydd vinyl 3d för 200 kronor så sammanlagt 480kronor.Hur länge är din mellan stegen Beställd idag - Skickat? Tills det blir skickat dvs? Några dygn?
Vad kostade din vara?
Hur kan det vara möjligt? När du ansöker om fakturan måste man fylla i personnr ju. Om inte du skrev in någon annans så förstår jag inte hur du kom undanJag har inte betalat min faktura hos Amazon sedan juni då jag fick den.
Varken Amazon.de eller Arvato i Sverige vet var den finns. Så jag bara inväntar vad som ska hända.
Hur kan det vara möjligt? När du ansöker om fakturan måste man fylla i personnr ju. Om inte du skrev in någon annans så förstår jag inte hur du kom undan
hahahah otroligt att de skyller på varandraNej jag har skrivit mitt. Och fått fakturan per mejl samt påminnelse per post till min adress.
Mejlade amazon som hänvisade till arvato och arvato som hänvisade till amazon. Jag sket i att betala fakturan o sen dess ej hört något.
Fast Amazon sagt att de skickat till inkasso. Men Aravto/Gothia hade inget på mig från Amazon sa dom. Så ingen aning.
Jag beställde i juni mot faktura, köpte för ca 26000, fick hem allt och fick en påminnelse i juli men tänkte invänta inkasso för att dela upp betalningen. Sen dess har det varit tyst, inga mail, inga brev. Skulle det komma till inkasso så är det så, då löser jag det då, men snart 4 månader sen köpet och inte hört ett ljud mer än en påminnelse direkt från amazon.