Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Amazon.de faktura - någon som provat?

Köpte ingen telefon, det sa jag aldrig. Testade enbart handla med metoden afterpay och det gick.

Är det? Bra tänkt.
Alltså du behöver ju inte svara spydigt bara för att jag påtalar skillnaden. Man har väl kanske 1000 ggr större chans att bli beviljad ett mycket mindre belopp så jag förstår inte vad det skulle bevisa? Man kan ju fortfarande nekas en telefon och det behöver inte alls ligga hos Amazon.

Vem har sagt att jag ens försökt köpa en telefon? Jag säger bara att amazon inte funkar för mig, och har även testat grejer för 100 spänn därifrån, går varken med kort, bank eller faktura. Det är ni som snöat in på telefoner inte jag. Jag blir spydig när ni ni tror saker som ingen ens har nämnt något om.

Det alla vill ha svar på är vilken affär du handlade ifrån där afterpay erbjuds som betalningsalternativ? Jag skiter i om du köpte en telefon eller en bok, bara det är något som går att sälja vidare i syfte att dra in cash :D

Vem har sagt att jag ens försökt köpa en telefon? Jag säger bara att amazon inte funkar för mig, och har även testat grejer för 100 spänn därifrån, går varken med kort, bank eller faktura. Det är ni som snöat in på telefoner inte jag. Jag blir spydig när ni ni tror saker som ingen ens har nämnt något om.

Det alla vill ha svar på är vilken affär du handlade ifrån där afterpay erbjuds som betalningsalternativ? Jag skiter i om du köpte en telefon eller en bok, bara det är något som går att sälja vidare i syfte att dra in cash :D

Jag köpte en leksak till pojken. Toyspace.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp