Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Amazon, Arvato ett inkassobolag?

Blev lite överraskad att amazon månadsfaktura betyder att man betalar hela summan på en gång vilket jag inte kommer kunna göra. Arvato för amazon står det och jag undrar ifall någon vet om jag får anmärkning ifall jag ej betalar förän nästa månad i januari typ 20e? Och är
Arvato ett inkassobolag? Hur är
De isåfall?

Blev lite överraskad att amazon månadsfaktura betyder att man betalar hela summan på en gång vilket jag inte kommer kunna göra. Arvato för amazon står det och jag undrar ifall någon vet om jag får anmärkning ifall jag ej betalar förän nästa månad i januari typ 20e? Och är
Arvato ett inkassobolag? Hur är
De isåfall?
Arvato tar hand om fakturor åt andra företag om inte det betalas, går det till deras inkassobolag... gothia. Men ring och hör för säkerhetsskull!
Gothia var snabb att skicka inkassokravet till kronofogden för mig.

Enligt flera privata källor går det att beställa saker mot faktura trots kronofogden på amazon , tror dock endast kläder nu mera , känner flera som fått telefoner datorer etc

Arvato tar hand om fakturor åt andra företag om inte det betalas, går det till deras inkassobolag... gothia. Men ring och hör för säkerhetsskull!
Gothia var snabb att skicka inkassokravet till kronofogden för mig.
Hur snabba?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp