Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Alltså Ferratum...inte trevligt att ha med att göra

Mailade med Vivus i fredags vilket också var förfallodagen och talade om att jag inte kunde betala samt också varför. Fick otrevliga mail tillbaka att dom gör enligt bla bla ...Idag mail från ngt som kallas inkasso@vivus där de skickar information i bifogat brev(som inte fanns) samt att de vill ha kontakt hitta en lösning tillsammans med mig?.....Weird or?

Mailade med Vivus i fredags vilket också var förfallodagen och talade om att jag inte kunde betala samt också varför. Fick otrevliga mail tillbaka att dom gör enligt bla bla ...Idag mail från ngt som kallas inkasso@vivus där de skickar information i bifogat brev(som inte fanns) samt att de vill ha kontakt hitta en lösning tillsammans med mig?.....Weird or?
Bara ligga på och Maila och säga du behöver en avbetalningsplan, brukar du vara sen med dom ? För man behöver vara sen många gånger och ofta många dagar innan man har chans tror jag

Bara ligga på och Maila och säga du behöver en avbetalningsplan, brukar du vara sen med dom ? För man behöver vara sen många gånger och ofta många dagar innan man har chans tror jag
Har aldrig varit sen där förut...

Det är just det som är så sjukt! som att de håller på med ngt sorts utspel... att man skulle bluffa när man säger att man inte kan betala och ber om avbetalningsplan... de tror väl att man kommer fortsätta förlänga lånet, vilka många gör i upp till ett år. då har de redan tjänat tillräckligt mkt. Då kan de vara "snälla" och bevilja avbetalningsplan. Sjukt!

Senast ändrad:
Det är just det som är så sjukt! som att de håller på med ngt sorts utspel... att man skulle bluffa när man säger att man inte kan betala och ber om avbetalningsplan... de tror väl att man kommer fortsätta förlänga lånet, vilka många gör i upp till ett år. då har de redan tjänat tillräckligt mkt. Då kan de vara "snälla" och bevilja avbetalningsplan. Sjukt!
Tror jag förlängde nästan 2 år innan jag fick min avbetalningsplan, måste Maila hela tiden och vara sen hela tiden med så det märks...annars beviljar dom aldrig det :)

Historien fortsätter...Fick påminnelse fr Nanokredit idag i Kivra. Förfallodag idag. Mailade dom och fick till svar att det enda de kan bevilja anstånd till är kronofogden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp