Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Detta är ju så märkligt. Jag kan inte lösa in fler krediter trots att jag är beviljad 50, har enbart löst klarna och har över 30.000 kvar outnyttjat. Jag har inte blivit erbjuden att lösa qliro heller.
Dem kanske bara väljer ut vissa sem de gjorde i början när de släppte lösa klarna till vissa?

Detta är ju så märkligt. Jag kan inte lösa in fler krediter trots att jag är beviljad 50, har enbart löst klarna och har över 30.000 kvar outnyttjat. Jag har inte blivit erbjuden att lösa qliro heller.
Dem kanske bara väljer ut vissa sem de gjorde i början när de släppte lösa klarna till vissa?
Samma här

Kundtjänst bekräftade precis att lösa kommer släppas igen under veckan. Huruvida det är för oss som fick en för-inbjudan eller samtliga vet jag inte. Man kommer kunna välja mellan Qliro och Klarna.

Kundtjänst bekräftade precis att lösa kommer släppas igen under veckan. Huruvida det är för oss som fick en för-inbjudan eller samtliga vet jag inte. Man kommer kunna välja mellan Qliro och Klarna.
Märkligt för ja prata också nyligen och fick svar att det dröjer. För jag vill lösa resterande på klarna. De löste bara halva

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp