Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Verkar iaf som det börjar hända grejer nu. Hemsidan har uppdaterats lite. Hoppas Lösa kommer snart!

Ni som brukar chatta med dom, kommer dom att stanna på dessa 100.000 eller har dom som ambition att höja "varda" också?

3799310E-AE4E-4E6C-B70E-242F35E7DAC8.jpeg

Qliro nästa. Inom månader. Lär ju dröja satan innan alla är på plats.

Har idag fått SMS att det nu går att lösa Qliro, och Qliro knappen är ”öppen”, däremot verkar det inte fungera riktigt bra tekniskt, inget händer efter signering med Bank-Id!

Önskar oxå att jag får Lösa men verkar omöjligt för oss som redan har 100K i kredit .

Jag har lösa och har inte fått sms och de skulle ju maila ut när detta gick live enligt deras kundtjänst. Tycker Fairlo gällande detta lösa borde vara mer konkret vad gäller, enligt dem skulle det gå ut ett mail när man kunde lösa in Qliro och har lösa sen tidigare och då borde vi alla som har det få ett sms. Känner att de nog misslyckats lite med information och kommunikation här och borde vara mer konkret vad de säger. Jag frågade dem för en vecka sedan och då sa de att de skulle komma ut med mail när Qliro funkade och lösa och när lösa gick live. Och har faktiskt mailat dem och svarat på de mailet de skickade för en vecka sedan. Här ser man hur viktigt det är att vara konkret i sin information och inte säga en sak och göra en annan och vet man inte så gå inte ut och ge förhoppningar innan man vet när det ska lanseras. Tycker tyvärr att Fairlo inte skött detta med lösa speciellt bra. Redan från början borde de sagt att de inte vet när det lanseras och om de ska lanseras igen för vissa eller för alla ?
Bättre att vara tydlig och konkret än otydlig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp