Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Fairlo löser bara delbetalningskontot och det tog typ 5 dagar. Jag fick också större köplimit efter det.

Hur snabbt uppdaterades din köplimit min verkar inte uppdateras nånstans
Det tar upp till 72 timmar enlig klarnas kundservice. Men det tog 1-2 dagar för mig efter att betalningen registrerades från Fairlo.

Jag har till och med dålig inkomst förra året pga studier så jag hade en liten köputrymme. Efter Fairlo löste skulden ökade min köputrymme från litet till stor ( från 2000 kr till 13 000 kr)

Konstig. De löser ut bara delbetalningskontot, du kanske har kvar månadsfaktura eller köp som ska betalas innan 30 dagar?
Ne halva delbetal gjorde dom. Har 50K enbart där inget på månads
Skicka till dom och de sa om en månad kan ja betala det själv med resterande belopp ja har kvar

Förra gången jag fråga var det innan nyår, nu fick jag denna svar:

Vår Lösa tjänst är väldigt ny så såhär i början går det bara att lösa in den vid ett tillfälle. Vi kommer att utveckla tjänsten så att du ska kunna nyttja hela din Lösa kredit och det kommer att vara klart inom kort. Bara någon månad bort.

Förra gången jag fråga var det innan nyår, nu fick jag denna svar:

Vår Lösa tjänst är väldigt ny så såhär i början går det bara att lösa in den vid ett tillfälle. Vi kommer att utveckla tjänsten så att du ska kunna nyttja hela din Lösa kredit och det kommer att vara klart inom kort. Bara någon månad bort.
Fick samma svar. Mest konstigt att de inte tog allt när det ändå fanns där.

Nu ser jag att det går att återbetala extra under lösa, det kunde man inte innan.

Men till mig sa kundservice samma sak som förra veckan, att det är inom några månader bort.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp