Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Nu har Fairlo gjort så att man får ha MAX 1 st Bisnode förfrågan senaste 6 månaderna, snacka om fulspel. Tänk alla som väntar på att få levla och ändå hållit sig under 3 förfrågningar nu tvingas man vänta ytterligare 6 månader med de nya reglerna. Känns som Fairlo håller på att stänga kassan.
Fyfan säger jag bara!!

Nu har Fairlo gjort så att man får ha MAX 1 st Bisnode förfrågan senaste 6 månaderna, snacka om fulspel. Tänk alla som väntar på att få levla och ändå hållit sig under 3 förfrågningar nu tvingas man vänta ytterligare 6 månader med de nya reglerna. Känns som Fairlo håller på att stänga kassan.
Vilja j* idioter. Jag som har kämpat de senaste 2,5 månaderna med mat mm, betalat skulder och väntat på den 20/5 för att levra och lösa andra dyra räntor. Nu måste man vänta tre månader till. Fy på dem, bara så utan att informera deras lojala kunder i förväg.

Haha ja vad säger man. Tänkte försöka Levla från 50-100 juni. Nu får jag kämpa till sista juli istället. Då har jag en förfrågan de 6senaste Men försöker på ett samlingslån så får man passa sig för de som tar Bisnode också. Börjar osa råtta här

Riktigt svinigt gjort..
Man borde applicera det på ”nya” kunder och inte på befintliga som väntat på att levla. Att gå från 3 st till 1 st senaste 6 månaderna är ju rent ut sagt brutalt. Tror inte det är många är på forumet som endast har 1 Bisnode senaste 6 månaderna. Nä, riktigt jävla uselt Fairlo!

Riktigt svinigt gjort..
Man borde applicera det på ”nya” kunder och inte på befintliga som väntat på att levla. Att gå från 3 st till 1 st senaste 6 månaderna är ju rent ut sagt brutalt. Tror inte det är många är på forumet som endast har 1 Bisnode senaste 6 månaderna. Nä, riktigt jävla uselt Fairlo!
Jag har bara 1 förfrågan hos Bisnode då jag inser att Fairlo är en av de bättre och tillmötesgående aktörerna. Så därför fokuserade jag på att få en bra bisnode och städa upp min UC för ett samlingslån längre fram i Juli :)

De menade också/kanske 0 ff under de 3 senaste månaderna. Någon som har frågat dem?

Logga in på känn på fairlo och till min förvåning fanns lösa där. Har 100.000 på vardag.

Men testa med qliro har typ 6000 där men icke. Kan tyvärr inte godkänna kredit.

Som tur var har jag inte haft för höga förhoppningar även om det hade hjälpt lite.

Logga in på känn på fairlo och till min förvåning fanns lösa där. Har 100.000 på vardag.

Men testa med qliro har typ 6000 där men icke. Kan tyvärr inte godkänna kredit.

Som tur var har jag inte haft för höga förhoppningar även om det hade hjälpt lite.
Jag hade också fått lösa! Kanske alla fått nu?

Jag har också fått det. Man kan ju hoppas dom fixar brixo snart så man blir av med det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp