Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Försökt söka på fairlo lösa men det enda som kommer upp är fairlo varda. Kan någon hjälpa?

Tjo! Ni som betalt in klarna skulden och haft ” litet utrymme ” hur lång tid tog de tills erat köputrymme uppdaterades? För nu har jag 0 kr på klarna men fortfarande litet köputrymme och har t.om haft stort utrymme på 40k skulder hos dom. Jag skrev till dom och dom sa de kunde ta några dagar, bara undrade hur snabbt de gick för er andra

Tjo! Ni som betalt in klarna skulden och haft ” litet utrymme ” hur lång tid tog de tills erat köputrymme uppdaterades? För nu har jag 0 kr på klarna men fortfarande litet köputrymme och har t.om haft stort utrymme på 40k skulder hos dom. Jag skrev till dom och dom sa de kunde ta några dagar, bara undrade hur snabbt de gick för er andra
När betalningen har registreras kan de ta upp till 72 timmar. För mig tog det om jag mins rätt ca 2 dagar. Fick från litet (med lås) till stort. Jag har aldrig tidigare haft stort utrymme innan det.

När betalningen har registreras kan de ta upp till 72 timmar. För mig tog det om jag mins rätt ca 2 dagar. Fick från litet (med lås) till stort. Jag har aldrig tidigare haft stort utrymme innan det.
Okej vad hade du för skulder som du löste med fairlo lösa då? Och vad har du för skulder hos klarna nu?

Okej vad hade du för skulder som du löste med fairlo lösa då? Och vad har du för skulder hos klarna nu?
Man kunde bara lösa klarna. Jag löste ca 5500 kr hos klarna, fick 20 000 kr som kreditutrymme hos fairlo. Efter betalningen fick jag köputrymme på ca 14 000 kr som högst hos klarna. Pga studier så hade jag bara 130k taxerad inkomst 2020 därför så låg utrymme.

Det är automatiskt om den höjs lr står kvar på noll. Inget klarna styr över själva. Faktorer runt om styrs den av.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp