Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Allt har rasat

Jag trodde jag skulle klara det, fixa det. Hade under kontroll. Nu har jag spelat bort allt!!! Vad fan ska jag ta mig till? Har inte betalt nåt denna månad. Blev som manisk. Vad fan hände? Jag är så jävla sämst! Hur fan kan jag göra så här?? Vad ska jag göra med barnen..? Panik..

Registrera på spelpaus till att börja med

Kan relatera till det du skriver. Har själv gjort något liknande denna månad. Tvingas hålla fasaden uppe för min sambo som är helt ovetande om vad som hänt. Känns framförallt som om jag har svikit henne och vår lilla son.

Så jag går igenom samma sak som du, förstår att det inte är till någon tröst men du är inte ensam om att gå igenom detta helvete. Hoppas det löser sig för dig.

Lite skönt att veta att man inte är själv om att bete sig så här ändå. Hur ska jag klara denna månad? Har ingen att låna av mer.. Jag borde veta bättre.

Lite skönt att veta att man inte är själv om att bete sig så här ändå. Hur ska jag klara denna månad? Har ingen att låna av mer.. Jag borde veta bättre.
Hur ser din situation ut i övrigt? Du är långt ifrån ensam som sagt!

Bor själv. Hyresrätt. Tre barn som bor hemma, två på gymnasiet, en vuxen. Inkomst 47000/mån från juni, men massa lån och krediter. 19 olika ställen Ca 900000 på UC. Fy tusan!!!

Jag med fick lån på 120 000 igår va sista chansen o rädda allt nu har ja spelat bort de + lönen så kommer bli KF igen och siktar på skuldsanering nu har 900 000 på uc 200 000 utanför o privat 600 000 finns ingen annan utväg längre

Kan ni inte sikta på skuldsanering istället?

O vidriga är spelbolagen spelade bort 200 000 på snabbare.com 120 000 satte jag in går de enda då skrev var få hjälp av ditt socialkontor

Jag trodde jag skulle klara det, fixa det. Hade under kontroll. Nu har jag spelat bort allt!!! Vad fan ska jag ta mig till? Har inte betalt nåt denna månad. Blev som manisk. Vad fan hände? Jag är så jävla sämst! Hur fan kan jag göra så här?? Vad ska jag göra med barnen..? Panik..
Du är inte ensam.. Sambon fick ett återfall igår efter beviljad 60000… Bara att plocka upp bitarna och blicka framåt.

Stödgrupp på måndag och fått akuttid hos psykolog. För min del väntar ekonomipussel, och förlängning av spelpaus så snart den löper ut

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp