Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Allt är skit

Hur fan gör man
0 kr in 20.000kr ut i juni och juli

dålig uc och får inga mer små sms lån.. ca 800 k i skulder …

orkar inte, försökt sälja av för har äckligt mycket saker men går inte att sälja nögot

någon som har råd? Tips? Måste ha in pengar…

Min första tanke är att lösa det med nya lån inte genererar något bra, men förstår också situationen och man är desperat.
Annars tänker jag om du kanske kan ringa till alla fordringsägare och be om betalningsfri månad? Då minskar ju några räkningar iallafall.
Vad är det för saker du har att sälja? Kläder och barnkläder säljes ju väldigt bra på Tradera, specifikt i klädpaket för billigt utgångspris. Tänker att de kanske inte genererar några tusenlappar, men alla kronor är ju bra kronor.

En annan "mindre" bra grej är väl som man ser här på forumet om man kan köpa nån mobil på Telia och sälja vidare på tradera eller blocket. Visst går man förlust men i ditt läge där det är 0 kr in kanske de är värt det.
Finns det ingen utbildning eller nått du spontant kan söka och ta CSN under dessa veckor?
Hur kommer de se ut efter Juli ? Kommer de lösa sig då?

Studerar och därför har jag inget CSN under juni och juli.

redan maxat Telia med 30.000kr går ej att utöka, missat betalningen där nu i juni också…

säljer allt möjligt, kläder, barnkläder, inredning, mm annonser ligger ute..

Nu är jag väldigt djupt nere i det där förbaskade hålet igen, djupare än någonsin tror jag….

redan maxat Telia med 30.000kr går ej att utöka, missat betalningen där nu i juni också…

Nu är jag väldigt djupt nere i det där förbaskade hålet igen, djupare än någonsin tror jag….
Inget jobb i juni och juli?

Det första du bör göra är att ringa kreditgivarna med högst ränta och säga att du sitter i skiten. Raka rör brukar funka bra. Stoppa huvudet i sanden; aj aj!

Ja ring och berätta. Sedan har du jobb? Annars så sök i vården. Hemtjänst behöver överallt eller äldre boende. Bara ringa och säga att du är villig att jobba.

Om du söker och pluggar sommarkurser, så ger ju dessa csn? Så gjorde jag när jag pluggade, att jag läste annat under sommaren, på distans, mellan min vanliga utbildning.

Jag hittar inga sommarkurser jag kan ta, alla kräver högskola
Har du tips hur man hittar andra?

tro mig jag vill jobba men har två barn hemma också samt behöver pengarna helst igår

tro mig jag vill jobba men har två barn hemma också samt behöver pengarna helst igår
Finns de inga komvux studier du kan ta ?

Ah, trodde du redan pluggade på högskola? Du studerar lägre nivå menar du? Om du har ett fullständigt gymnasiebetyg så finns det ju mängder av olika sommarkurser just på högskola/universitet, men om inte, då är det svårare! Det är om det finns sommarkurs på folkhögskola möjligtvis.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp