Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Alla som fått lån med betalningsanmärkning

Hade du några andra synliga lån? Samt inkomst? Så jag kan jämföra lite. Är som sagt orolig över att jag har 320 000 synligt. Hoppas dock inte de ställer till det..

Min uc låg på 14 men dum som jag var ansökte jag på advisa och thorn i början av november och den åkte upp till 29.... blev nekad av båda.

Hade du några andra synliga lån? Samt inkomst? Så jag kan jämföra lite. Är som sagt orolig över att jag har 320 000 synligt. Hoppas dock inte de ställer till det..
Hade 44k synlig(om jag kommer ihåg, cirka 3 år sedan) och 56k utbetalt. Inkomst typ 340k då. Ränta cirka 11%.

Vad hade du för Uc score? Jag ska själv söka hos balanzia om 1 månad eller 2. Kommer snart bara ha 4 gamla anmärkningar kvar väntar dock på att Uc % ska gå ner till under 15 eller 10. Ligger i dagsläget på 29% men kommer bli av med 4 anmärkningar och utmätningsförsök om ett par dagar då hoppas jag på att det sjunker en del. Har 9ff 320 000 blancolån och 450 000 inkomst. Mvh

Jag hade 7 i uc score

Ser att dom bytt till brocc nu? Antar att det är samma. Vad tror ni om lån där med 4,1 i betyg och 1 anmärkning som är 2,5 år gammal.
3ff och 345k inkomst. Senaste två ff gjord 2022 20e februari och 2021 10e novemeber.
Så det har gått 3 mån sen senaste ff, kanske vågar testa söka då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp