Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Alla mina skulder,hur ska jag prioritera?:/

Cashbuddy 42 000kr
Goodcash 22 000kr /gått till inkasso
Vivus 9 000kr /gått till inkasso

Har nu löneutmäting i 3 månder till på massa små skit som jag valde o släppa...sen e jag kvitt allt de puh.

Har kämpat hårt förra året med att betala bort massor. Det här som jag nämde ovan e det som jag har kvar.

Vad e vettigast o släppa till löneutmäting elr försöka få till bra avbetalningsplaner??:/ om man nu lyckas få till det.

Jobbar nu 85 procent

Glöme nämna sileo kapital 29 000kr men där har jag fått till en jätte bra avbetalningsplan.

Är dom 3 skulderna dom enda du har eller har du fler smålån/krediter/blancolån som inte framgår?

Är bara dom jag har elr bara o bara :( dom e e rätt så höga iaf cashbuddy o goodcash...vet inte vad somne bäst o släppa till kronofogden för löneutmäting elr försöka få till nå avbetalningsplan:/?

Det som låg på löneutmätingen va 7 sms lån samt massa annat skit som man snart är av med....

Är bara dom jag har elr bara o bara :( dom e e rätt så höga iaf cashbuddy o goodcash...vet inte vad somne bäst o släppa till kronofogden för löneutmäting elr försöka få till nå avbetalningsplan:/?

Det som låg på löneutmätingen va 7 sms lån samt massa annat skit som man snart är av med....
När blir skulderna betalda för den pågående löneutmätningen?

Jag tänkte på hur länge till du beräknas ha löneutmätning, missade att du skrev 3 månader. Det kanske blir svårt att hålla ut så länge med både löneutmätning och att betala av vid sidan av, så jag skulle rekommendera dej att släppa allt till KF.

Du kan ju släppa och sen betala extra på en i taget typ.

Kanske blir enklare men också dyrare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp