- Meddelanden
- 161
- Mottagna reaktioner
- 44
- Poäng
- 157
Att din chef får veta? Ja de är ju lite skam men de kmr kännas skönare att inte behöva mörka.
Nej mer att jag är orolig för min tjänst. Men man kan kanske inte få sparken på grund av skulder ♀️Att din chef får veta? Ja de är ju lite skam men de kmr kännas skönare att inte behöva mörka.
Räntan blir detsamma, dröjsmålsräntan är ju redan avtalad. Jag har så stora skulder så de skulle få minimalt av mig om dem skickade in dem till kronofogden.Skulle betala i januari sen när det var dags så var det KFM och då kunde de inte tw tillbaka det. Som sagt hade nog lagt pengarna på andra bränder om du kan släcka dem.
Men Maria N blir inte räntan hög då
Ditt ferratum gick till allektum nu? Eller menar du att det gick till KF?Tack för snabbt svar . Mitt Ferrarum gick dit nu och det blev 60 000kr. Ringde dit och hon sa betala in det du kan så kanske det går till kfm ändå eller så kanske det inte gör det. Ska det ändå gå till
Kfm vill jag ju hellre betala in på andra skulder och inte ”slösa” till dom…
Det gick till Alektum nu. Ska vara betalt 15/3.Ditt ferratum gick till allektum nu? Eller menar du att det gick till KF?
Det kan mycket väl vara så att dem skickar till kronofogden om du inte redan har massa skulder där. Är det din första skuld får dem ju igen pengarna ganska snabbt genom utmätning.Det gick till Alektum nu. Ska vara betalt 15/3.
Okej. Tack för svarDet kan mycket väl vara så att dem skickar till kronofogden om du inte redan har massa skulder där. Är det din första skuld får dem ju igen pengarna ganska snabbt genom utmätning.