Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Aldrig fått erbjudande från remember

Jag sa att det är väl grundlönen som rök as nej sa de då det är vad du får ut netto varje månad . Helt sjukt . Då hade jag ändå frågat flera ggr efter blivit beviljad eftersom jag var så sjukt glad över det om något kunde ändras efter jag skickat in 3 lönespecar och de sa NEJ. Så länge du har dina 3 senaste lönespecar så kan inget ändras . Skit företag

Jag sa att det är väl grundlönen som rök as nej sa de då det är vad du får ut netto varje månad . Helt sjukt . Då hade jag ändå frågat flera ggr efter blivit beviljad eftersom jag var så sjukt glad över det om något kunde ändras efter jag skickat in 3 lönespecar och de sa NEJ. Så länge du har dina 3 senaste lönespecar så kan inget ändras . Skit företag
Jävligt dåligt av dom!

Hade du mycket avdrag för sjukdom och vab? På en eller flera lönespecar?

Nej det var bara på en enda av de tre lönespecarna tom . Typ 3 sjukdagar och några dagar vab helt normalt

Så ingen sjukdom el vab alls på de 2 övriga specarna

Samma här sen plötsligt i november kom ett erbjudande från dom i samband med en advisa ansökan . Blev överlycklig . Bara de som erbjöd nåt . 100.000kr. Beviljat . Sen ville de ha 3,lönespecar efter beviljat lån . Då var det lägre lön på en av de 3 spexarns pga sjuk och fatta blev avslag i efterhand . Blev så sjukt besviken o kände mig lurad
Får man fråga hur mycket ”lägre lön” det var? Jag är själv i samma situation och inväntar svar

Kollar på mina tidigare ansökningar via advisa/lendo och ser inte ens att Remember har tagit en UC-kopia...
Och jag har inte haft något med dem att göra förut.

Idag fick jag beviljat 90000 av remember som gav mig avslag för ett år sen , fick bifoga dokument från FK från vab o v sedan godkänt , helt otroligt . Jag undrar om
De erbjuder kreditkort ihop med det ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp