Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Akutlån 1000 kr

Tack! Avgiften är 140%, kan det verkligen stämma? Kan jag använda mitt mobilabonnemang för att köpa någon annanstans förutom Dundle och Siru?

Yes, som jag skrev ovan är det dyrt. Men om nöden kräver, är det ett alternativ.

Jag känner bara till Dundle och Siru. Tidigare fanns även Boku hos NETELLER, men det försvann tyvärr.

Får be om att knuffa upp detta igen då jag fick äran att bita sönder en tand...en helgdag...nekad faktura då jag inte hade legitimation med mig, var på annan ort så kunde inte heller hämta det, så fick betala på plats, sist löste det sig men då jag har liten marginal så blev detta plus den återbetalningen katastrof...
Så jag söker åter igen någonstans att låna eller tips på om man kan få hjälp med tandläkarkostnaderna i efterhand? Det var akut, gick inte att vänta

Ingenstans? Bryr mig inte om ränta eller avgifter just nu, gick ur askan i elden den här gången men har inga hål i tänderna så nästa månad ska förhoppningsvis klara sig bättre

Har inte enveckaskrisen löst sig på en månad?

Får be om att knuffa upp detta igen då jag fick äran att bita sönder en tand...en helgdag...nekad faktura då jag inte hade legitimation med mig, var på annan ort så kunde inte heller hämta det, så fick betala på plats, sist löste det sig men då jag har liten marginal så blev detta plus den återbetalningen katastrof...
Så jag söker åter igen någonstans att låna eller tips på om man kan få hjälp med tandläkarkostnaderna i efterhand? Det var akut, gick inte att vänta

Har du utmätning?

Har inte enveckaskrisen löst sig på en månad?
Jo den löste sig absolut, återbetalade med, men knäckte en tand som knockade både mig och ekonomin igen ihop med att jag återbetalade lånet med. Fanns inte en möjlighet i världen att vänta med tandläkaren, hela kronan hade gått sönder och roten stack upp. Hade tagit det på faktura men hade inte leg med mig och var på annan ort så kunde inte hämta det heller. Utan leg, ingen faktura och hade så ont att jag spydde... Därför rasade hela skiten igen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp