Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Akut samlingslån

Enligt detta forum verkar Nordea vara tillmötesgående. Personligen SBAB eller möjligen Swedbank, inte Handelsbanken.
Bör jag vara helt ärlig då och berätta hur illa det är och hur jag hamnat där jag är? Jag är trött på att inte vara helt ärlig vid låneansökningar och jag tror mer på att jag kan ändra mitt beteende ju ärligare och mer jag pratar om det men samtidigt förstår jag om jag skulle bli nekad då det ses som en stor risk.

Bör jag vara helt ärlig då och berätta hur illa det är och hur jag hamnat där jag är? Jag är trött på att inte vara helt ärlig vid låneansökningar och jag tror mer på att jag kan ändra mitt beteende ju ärligare och mer jag pratar om det men samtidigt förstår jag om jag skulle bli nekad då det ses som en stor risk.
Ja, var ärlig. Jag hade väldigt lik dig och fick flytta lånet och HELA blanko på 1,05 miljoner till Nordea. Blev förmånskund. Flyttade pension mm och kunde därmed spara hos de med.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp