Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

akut Nytt lån Vivus när kommer avtal per post

det kanske har blivit nya rutiner sen jag lånade. Har inte lånat där sen 201508 så det kan ha ändrats. Men när jag lånade var påminnelserna det enda man fick i brevlådan. :/ och deras kundtjänst har noll koll. Hoppas det löser sig oavsett! Det tog många år innan jag lade alla korten på bordet. De va jobbigt! Och brevlåde-skräck känner nog de flesta till! Kämpa på!

Vivus har nya regler och de skickar avtalet per post nuförtiden!

Håller med att påhopp är inte okej. Förstår överhuvudtaget inte vad personer som dömer så hårt har att göra här! Så vida jag vet är det här inget domstolsforum. Varje normalbegåvad människa inser att det inte är okej att ta lån i sin partners namn, det finns en del här som gjort det och har fruktansvärt ångest över det.

Huruvida magont tagit lån i någon annans namn eller inte är bara vilda gissningar och även om hen gjort det så är det inte okej med påhopp och särskild inte av en anonym fegis!
Finns många här som är rädda för att få lånehandlingar per post, inget konstigt med det om man vill hålla sina lån för sig själva!

sluta ta lån i andras namn och styr upp ditt jävla liv så slipper du få magsår pga sånt här.[/QUO
Du kanske ska ta reda på lite mer innan du skriver en massa skit här !!
vad vet du om personen som skrev här?? om man inte vill ha hem faktura så kanskje det inte beror på just det du anklagar personen för

Fakturan och avtalet kom idag på posten (godkänt och utbetalt i torsdags) så för mig blev det dag 4 bortsett från helgen om någon annan vill veta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp