Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Akut lån med skuldsaldo!?

Tack för tips! Har dock redan pratat med dem och de gav matkassar förut men har slutat för så många missbrukade det och hämtade och hämtade. Så de hjälper till med att ansöka om fonder osv...å bjuder på kaffe och ostmacka.

Tack för tips! Har dock redan pratat med dem och de gav matkassar förut men har slutat för så många missbrukade det och hämtade och hämtade. Så de hjälper till med att ansöka om fonder osv...å bjuder på kaffe och ostmacka.
Okej vad synd :( här jag bor får man det en gång. Alltså inte återkommande, men en gång/familj får man hjälp.
Kyrkan har en ganska stor pott som SKA gå till att hjälpa sin församling med tillfällig ekonomiskt hjälp. Så är det!
Tråkigt att folk missbrukar det!
:(

De förklarade att meningen var att man skulle få hjälp en möjligtvis nån gång till om situationen var sådan men att det var så många som i princip vägrat gå utan att få med sig och tog upp " all tid" så de hann inte med de som kanske kom första gången...
Får leta vidare...tar tacksamt emot tips eller om någon vet hur dessa mer suspekta lånegivare agerar... hos vanliga är jag nog körd som sagt :-(

Om det bara är 1500 kan du inte låna av nån närstående?

Har väldigt dåligt med sådana annars hade jag föredragit det framför att skuldsätta mig mer hos konstiga typer absolut! Saken är den att vi inte ens har kvällsmat efter en dag med makaroner så jag gör ungefär vad som helst nu... systemet i sverige fungerar inte riktigt som tänkt...har varken slösat eller överkonsumerat mig hit...pengarna bara kom inte...helt utan förvarning :-(

Har pratat med dem och de anser vi hade för mycket de 3 senaste månaderna och borde sparat...och ja de borde vi kanske gjort men de e inga hejdlösa summor vi håvar in och detta hade vi definitivt inte räknat med...
Hade dessutom en större utgift som åt upp en del av det lilla som faktiskt fanns kvar...
Men får kontakta dem på måndag igen för detta barkar rakt ut nu... tack för svaren!

Hur fan kan dem säga så. Ja ni borde kanske ha sparat, men nu har ni inte det och behöver pengar till mat. Det ska dem fan hjälpa till med. Blir bara irriterad för man betalar så jävla mycket skatt och sen när man behöver hjälp så finns där ingen tydligen.

Vi hade troligtvis sparat mer om vi fått in mer...hade lite undanstoppat men det gick som sagt åt till en extrautgift...men då visste vi inte hur ekonomin skulle se ut nu heller..
Kontaktade nån lånegivare på nätet som jag fick svar av...dock vill de ha kopia på id...frågan är vad de gör med detta och om man får några pengar alls? Är fullt medveten om att det är idiotiskt men jag måste göra nånting... tack för svar!

Hade inte skickat någon bild på id till någon. Dem kan kapa din identitet och sen får du mer problem än vad du har.

Gå till soc igen, förklara situationen igen och KRÄV att dem ska hjälpa dig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp