Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Akut lån med skuldsaldo!?

Jag behöver akut ett lån, riktigt akut! Inte jättestort, runt 1500:- och bryr mig inte om ev ränta just nu! Har dock skuldsaldo...finns det någonstans det är ens lönt att söka? Vet att det inte är bra att låna när man har skulder men pga utebliven utbetalning överlever vi helt enkelt inte annars! Tacksam för svar!

Jag behöver akut ett lån, riktigt akut! Inte jättestort, runt 1500:- och bryr mig inte om ev ränta just nu! Har dock skuldsaldo...finns det någonstans det är ens lönt att söka? Vet att det inte är bra att låna när man har skulder men pga utebliven utbetalning överlever vi helt enkelt inte annars! Tacksam för svar!

Har du aktuell eller historisk skuldsaldo?

Dessvärre aktuellt :-( Jag har fått de mesta i " present" men det kvittar ju då de ligger på mig...

Ingenstans alls som det är ens lönt att försöka?

Med skuldsaldo är det nog kört...

Ok...har letat som en dåre men inte heller hittat nåt. Om man inte har ett hus eller nåt över.. Finns inga mer " inofficiella" aktörer man kan hitta? Och hur hittar man dem? Struntar som sagt i ev ränta måste bara lösa läget nu direkt... :-(

du har inget du kan gå till pantbanken med?
eller sälja några saker, på Fb finns massa olika sälj och köp grupper för begagnat, både skor och kläder och prylar och möbler, ja allt möjligt!!

Låna av någon bekant?

Hoppas det löser sig för dig.

Har du skuldsaldo är det kört

Har ute allt som går att sätta ut...billigt...men ingen som nappat. Har panik då jag skulle fått en utbetalning som aldrig kom och nu drar ut på tiden. Har flera munnar att mätta.
Hur funkar dessa skumma lånegivare som googletranslatear hela texten och verkar låna ut till vemsomhelst? Tack tack för svaren!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp