Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Akut konkreta tips

Eftersom jag håller på och flyttar så har jag de senaste veckorna lagt ut över 400 annonser på Tradera och dragit in ungefär 25 000. Det handlar om volymer, inte att man har värdefulla saker. Sälj filmer, böcker osv, 5000 borde gå att skrapa ihop på betydligt färre annonser än vad jag hållit på med. Är det något du sedan ångrar att du sålt så går det att köpa det på nytt.

Antar att det inte fungerar med dessa då det är en privat skuld som ska återbetalas
Ja jag förstod det men tänkte att i fall tigerkatten007 kunde betala räkningar och använda pengar på kontot som är tänkta till räkningar till att betala tillbaka skulden :) Försöker bara komma på en lösning

Tack så otroligt mycket för ert engagemang. På det sättet är detta forum fantastiskt! Jag ska förhoppningsvis lyckas med konstruktiva idéer under ledigheten.

Tack så otroligt mycket för ert engagemang. På det sättet är detta forum fantastiskt! Jag ska förhoppningsvis lyckas med konstruktiva idéer under ledigheten.
Håller tummarna för dig och att du lyckas lösa detta! Håller med att här får man stöd och pepp, fantastiskt :)

Ja jag förstod det men tänkte att i fall tigerkatten007 kunde betala räkningar och använda pengar på kontot som är tänkta till räkningar till att betala tillbaka skulden :) Försöker bara komma på en lösning
Ja så kan hon göra om det är möjligt förstås.:)

Jag hoppas verkligen det ordnar sig med detta på bästa sätt för dig tigerkatten007. Hoppas några tips här kan hjälpa dig.

Tack snälla ni. Har dessvärre betalkoll och andra sådana tjänster :(
Har i praktiken inget av värde att sälja som är mitt. Tro det eller ej men inte ens gamla filmer. Känner mig så utblottad och sämst som människa.

Har i praktiken inget av värde att sälja som är mitt. Tro det eller ej men inte ens gamla filmer. Känner mig så utblottad och sämst som människa.

Det var det jag menade lite ändå, det behöver inte vara saker av värde, det behöver vara många. Jag har sålt massa saker för ~10kr, och tillsammans blev det en fin slant som sagt. Visst, Tradera ska ha en del av kakan och det är mycket jobb...

Jag förstår känslan av att känna sig utblottad när det inte finns marginaler för något oförutsett och när det inträffar som det gjort för dig rasar allt man byggt upp. Men att du känner dig sämst som människa får du bara inte tycka trots att jag inte känner dig irl har jag ALDRIG uppfattat dig som en sämre människa utan raka motsatsen en rar hjälpsam ärlig person som månar om alla andra. Kram

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp