Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Akut hjälp - Behöver låna 1-2000 kr

Allvarligt, förlåt för att jag frågar. Fattar om det blir tjatigt, jag gjorde kreditupplysning, står ”godkänd”, nu har jag 5000 på mitt bankkonto ( på glase), hur för jag över till glase kontot?

Tror jag löste det, tog ut till mitt vanliga lönekonto och pengarna försvann från glase, kommer dem över till mitt bankkonto då tror ni?

Hej jag provade med detta men nu står det att mitt lönekosto är spärrat...
Och att jag ska kontakta kontoutställaren... alltså varför står det så? Har betalningsanmärkningar och skulder

Hej jag provade med detta men nu står det att mitt lönekosto är spärrat...
Och att jag ska kontakta kontoutställaren... alltså varför står det så? Har betalningsanmärkningar och skulder
Är nog tyvärr kört då. Tror det blir så om man inte är godkänd :(

Ok...
Jaja d går väl åt helvete igen då... när man e så jävla nära reda upp allt så faller man på mindre än 1000kr....

Ja typ....lång historia... men äntligen på fötter.. skilsmässa hemlös bostadslös arbetdlös..

Nu mår.jag bättre än aldrig jobb ett hem och allt är superbrs....dok.. lite efter.med hyran och nu är det panik...
Så risken finns att man blir bostadslös igen... o sköta ett jobb då blir svårare...

Ja typ....lång historia... men äntligen på fötter.. skilsmässa hemlös bostadslös arbetdlös..

Nu mår.jag bättre än aldrig jobb ett hem och allt är superbrs....dok.. lite efter.med hyran och nu är det panik...
Så risken finns att man blir bostadslös igen... o sköta ett jobb då blir svårare...

Men seriöst? Ta din telefon, lägg upp en annons på blocket för en telefon för 1.500 spänn.
Få betalt via swish. Det är enkelt om du inte är helt borta i skallen.

Sen bortförklarar du dig, är lite sjuk och sen återbetalar du personen när du fått lön.
Skulle göra det alla dagar om jag satt i risk att få en ny anmärkning.
Omoraliskt fel men det finns det mycket som är.

För att vara helt korrekt kan du ju faktiskt ta något du har hemma, och sälja men sen ångra dig om du nu inte vill skicka iväg något.
Inget du någonsin kommer bli dömd för om du återbetalar såklart.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp