Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Akut behov av snabblån

Hej.

Har bra årsinkomst inga skulder kfm eller ärende. Däremot tagit ett par små lån lite här och där som säkert stället till de med förfrågningar.

Vart kan jag få ett snabblån på ca 20-25 tusen kr. Liknande sidor som cashbuddy kan va ok. Är det möjligt att jag får lån hos slantar eller pluskan eller är de hårda?

Slantar har i dagsläget 7 i krav hos bisnode.
Vad menar du med det. Är det negativt eller positivt för mig?

Såhär står de hos mig nu.
Score: 582 Beräknad kreditrisk: 5,50%"
Vad jag kan se är det 3 upplysningar jag har fått hittills.
Någon som kan förklara om det är negativa siffror eller helt ok siffror som jag har. Ursäkta om de många frågor.
Uppskattar om någon kan dela med sig av fler företag med.

Köp min upplysning.

Preben har rätt. Det är omöjligt att förklara utan att veta ditt betyg. Allt annat blir chansningar och det gör dig ingen nytta.

Men snälla du kan väl ändå förklara hehe. Vad som menas med er ovanför. Sen nämnde du slantar 7 något.
Är det dåligt?
Minst betyg 7 av 10 behövs för att bli beviljad.
När det gäller dina uppgifter är det svårt att säga om du skulle bli beviljad. Bisnode är ett stort frågetecken ibland
Därför nämnde ovan om att veta ditt betyg men ibland är ju betyget på ”minupplysning” inte samma som upplysningskopian

Ts pratar uc och verkar inte känna till att de finns fler kreditupplysningsbolag.

Slantar tar bisnode inte uc. Därav vill de veta ditt betyg på bisnode som man ser genom att skaffa min upplysning.

Ts pratar uc och verkar inte känna till att de finns fler kreditupplysningsbolag.

Slantar tar bisnode inte uc. Därav vill de veta ditt betyg på bisnode som man ser genom att skaffa min upplysning.
Pluskan funkade inte fyfan. Var kan jag låna ifrån snäll någon hjälp mig. Värt o testa slantar eller är det ingen idé?

Måste jag testa de större aktörerna som bank Norwegian eller vadå?
Där blir ja inte nekad va. Jävligt konstigt hela detta asså.

Någon som vet hur fort man får utbetalt av banknorweigan?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp