Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Akut behov av lån

Hej,

Är i behov av att akut låna 30 000kr - 40 000kr men har ett uc-score på 30. En uc förfrågan försvinner i dagarna så kanske går ned något, men har lån hos de flesta och undrar hur fasen jag ska lösa detta. Finns det några ni skulle rekommendera som är enklare att få? De som inte tar UC är inte aktuella.
Resursbank har jag inte idag och undrar hur dom är eller om det finns kreditkort med lägre krav.

Senast ändrad:
Testa att ansöka hos Ekomni. Deras kredit är upp till 10000 men det kanske hjälper något. Använder kreditz och beviljar de flesta

Hur är din bisnode? Brixo kan vara ett alternativ om bisnode är ok!

Några andra som inte helst tar bisnode?

Thorn och Ellos tar uc och beviljar till höger och vänster dock osäker med Uc 30%
och det är lån som man ångrar att man tog pga räntan på nästan 30%.

Thorn och Ellos tar uc och beviljar till höger och vänster dock osäker med Uc 30%
och det är lån som man ångrar att man tog pga räntan på nästan 30%.
Ok frågan är en sån som ellos men dom kanske inte beviljar med det uc score som du säger.

Ok frågan är en sån som ellos men dom kanske inte beviljar med det uc score som du säger.
Jag tror att jag hade ca Uc 12 % när jag blev beviljad men mkt lägre inkomst än vad du har.
Du kanske kan ringa och fråga dem?

Jag tror att jag hade ca Uc 12 % när jag blev beviljad men mkt lägre inkomst än vad du har.
Du kanske kan ringa och fråga dem?
Ja får nog göra det, oftast har dom svårt att besvara sånt bästa är att höra riktiga exempel :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp