Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Akut behov av extrajobb

Då skrev du nog väldigt sakta.
Gör man 1976 meddelande på en vecka (282 mess om dagen) så får man 355 euro i veckan = 1420 euro i månaden.
Man snittar lätt 60-90 mess i timmen om man är någorlunda datorvan och har bra fantasi. Så...Det är bra betalt om man väl vill.
Vart? Låter perfekt

Jag gjorde det 2018, företaget är fortfarande lika aktivt.
Mer hederligt ta betalt för hjälpa folk få återbetalningar? Skillnaden är att företaget skriver det är fiktiva profiler och får det låta fint tills du spammar pm till alla medlemmar om din "fina tjänst" o vill ha ens telefonnummer osv. Kansle skulle läcka hela chatten till modsen?
Dricker du på vardagar igen? Du skriver väldigt osammanhängande.

Det är ohederligt sitta skicka snuskmeddelanden till gubbar och ta deras pengar och låtsas vara en kvinna bakom skärmen. Du skulle nog inte vilja din egna dotter eller son gör sådant. Det finns andra sätt göra pengar på.

Att du har det som heltidsjobb får jag respektera men det känns ohederligt i mitt tycke.

Nej. Jag tröttnade på det 2018 haha.
Ja, vem som helst hade nog tröttnat på skicka ut 1976 meddelande om snusk till gubbar bakom en skärm. Bra att du tog beslutet lämna det.

Bidrar personligen hellre till ta betalt för en tjänst där jag erbjuder min hjälp att skriva ihop ärenden till spelbolag och lyckas med det än att skriva med snuskgubbar om deras sjuka sexfantasier vad de vill göra med kvinnor. Som du bidrar till indirekt. Smutsigt.

Dricker du på vardagar igen? Du skriver väldigt osammanhängande.

Det är ohederligt sitta skicka snuskmeddelanden till gubbar och ta deras pengar och låtsas vara en kvinna bakom skärmen. Du skulle nog inte vilja din egna dotter eller son gör sådant. Det finns andra sätt göra pengar på.

Att du har det som heltidsjobb får jag respektera men det känns ohederligt i mitt tycke.
Vart får du att jag gör det på heltid eller överhuvudtaget? Du fantiserar och är ledsen för jag hängde ut att du tar betalt och sa " det kommer inte kosta dig skjortan" om du skulle hjälpa mig aldrig nämnt eller skrivit till dig o du tar dig friheten o spamma alla medlemmar med dina fattiga försök o få in lite extra pengar. Sötis.

Vart får du att jag gör det på heltid eller överhuvudtaget? Du fantiserar och är ledsen för jag hängde ut att du tar betalt och sa " det kommer inte kosta dig skjortan" om du skulle hjälpa mig aldrig nämnt eller skrivit till dig o du tar dig friheten o spamma alla medlemmar med dina fattiga försök o få in lite extra pengar. Sötis.
Hänger du med i det du själv skriver? Jag gör inte det. Återkom när du nyktrat till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp