Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Akut behov av ett smålån

Sökt st1 fairlo slantar och ingen godkände har dock lån på fairlo. Söker lån utan uc och utan snokande i mitt bankkonto någon som vet något? Har inga spelskulder men blivit sjukskriven 6 månader pga ja ramla från stegen. Har pengar i aktier men vägrar sälja dom då det är stor förlust i dagsläget

Är det ändå inte bättre att sälja av de tillgångar man har istället för att låna pengar när man redan ligger på gränsen ?
I all välmening.

Varför inte ta ut när du ändå har pengar, speciellt om det är lite pengar det rör sig om?
Du pratar om risk för stor förlust, men desto mindre pengar desto mindre förlust.
Du förlorar nog mer i längden på ett sms-lån kan jag både tänka och tycka? :rolleyes:

Varför inte ta ut när du ändå har pengar, speciellt om det är lite pengar det rör sig om?
Du pratar om risk för stor förlust, men desto mindre pengar desto mindre förlust.
Du förlorar nog mer i längden på ett sms-lån kan jag både tänka och tycka? :rolleyes:
Exakt vad jag också tycker och skrev längre upp.
Det blir som ett hamsterhjul och som man bara kan bryta med pengar som inte är lånade

Är aktieförlusten likvärdig med räntekostnaden för ett lån? Om du inte återbetalar ett snabblån inom en väldigt snar framtid så blir det en stor kostnad i bara ränta, och om du lägger ”förlusten” på aktier eller betala ränta bör inte ha betydelse?

Sökt st1 fairlo slantar och ingen godkände har dock lån på fairlo. Söker lån utan uc och utan snokande i mitt bankkonto någon som vet något? Har inga spelskulder men blivit sjukskriven 6 månader pga ja ramla från stegen. Har pengar i aktier men vägrar sälja dom då det är stor förlust i dagsläget
Vilka aktier rör det sig om? Om man får fråga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp