Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Akut 40000 kr med anmärkning

Vad har du för bank? Min Nordea vill ta ett samtal me mig om en vecka efter ett desperat mejl. Berättade om min Yc, då ringde en dam upp och sa att de kan göra en bedömning innan uc och se, sen uc och göra en helhetsbedömning vad deras lån kan resultera i

Vad har du för bank? Min Nordea vill ta ett samtal me mig om en vecka efter ett desperat mejl. Berättade om min Yc, då ringde en dam upp och sa att de kan göra en bedömning innan uc och se, sen uc och göra en helhetsbedömning vad deras lån kan resultera i
Swedbank men behöver pengar fort helgen typ. 15 k hade funkat nu med för att dröja ut på tiden iaf. Har anmärkning så uc ingen ide

Jag har lite liknande problem, brottom...sökte förslottslön idag, beviljad 3000kr, everydayplus 3000kr, kunde ta ut på easycredit o credigo 5000kr ca, jäkla problem. Skickade in en iPhone värd 3800kr den får ja betalt nästa vecka. Har två iPhone värda 18000kr på väg in sen via tre o Telia. Sånt jäkla strul för pengar... får ut 33990kr netto ändå strular man till de

Jag har lite liknande problem, brottom...sökte förslottslön idag, beviljad 3000kr, everydayplus 3000kr, kunde ta ut på easycredit o credigo 5000kr ca, jäkla problem. Skickade in en iPhone värd 3800kr den får ja betalt nästa vecka. Har två iPhone värda 18000kr på väg in sen via tre o Telia. Sånt jäkla strul för pengar... får ut 33990kr netto ändå strular man till de
Ja de helt sjukt va man utsätter sig själv för!

Har en gammal bekant som lite sålt sig, fan snart tänkt liknande att sälja min kropp ett halvår. Han tjänade 17000 i mån snitt...så hemskt men fan kronofogden äter upp min livstro... vetifan va man ska göra. Hellre låta nån snusk tafsa än o låta kronofogden ta allt ha äger o låta mina kollegor veta fy fan

Är 123abc, det jag vill säga. Är att vad fan gör man? Man blir ju galen till slut, KF är mitt sista val då behöver ja planera lght o möbler på kredit sen skammen fy fan

Denna stat tvingar snart oss sårbara att hitta lösningar eller gå till kf

Har en gammal bekant som lite sålt sig, fan snart tänkt liknande att sälja min kropp ett halvår. Han tjänade 17000 i mån snitt...så hemskt men fan kronofogden äter upp min livstro... vetifan va man ska göra. Hellre låta nån snusk tafsa än o låta kronofogden ta allt ha äger o låta mina kollegor veta fy fan
Han? Hur gjorde han hahaha trodde inte killar lyckades me sånt

Nä han har ett konto på en sida, träffar typ 5-6 killar i mån en timme styck sa han. Inget sjukt iaf va ja kunde tolka, nått ja kunde leva me iaf men runt 30-40 år gamla va de mest resten sa han nej till. Är ingen föreståndare av detta men rent ekonomiskt börjar ja fan fundera, tränad är ja, lite mindre snuskigt me krav. Nog fan borde ja kunna kräva 4000kr 45min endast utanpå. Fy va hemskt d låter, börjar bli desperat.... tycker ja horar nog som ja gör

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp