Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Aktuellt inkasso klarna

Har tyvärr precis som Fina väldigt dålig erfarenhet av Alektum. En hemsk avbetalningsplan som dom vägrade sänka trots att Resurs bank som skulden kom ifrån tyckte den borde vara lägre. Jag blev sen tre dagar med en avbetalning, något jag kontaktat dom om. Men trots det hade dom skickat hela skulden till KFM. Sen vägrade de ta tillbaks skulden oavsett vilket belopp jag än betalade. Nu var inte skulden jättestor så jag lyckades få ihop pengarna och betala bort den. Men med denna erfarenhet skulle jag aldrig släppa en skuld till Alektum.
Mitt som är hos Alektum kommer också från Resurs bank. Största misstaget jag gjort var att släppa de till inkasso. Men resurs själva sa att de inte skulle va nå problem med en längre avbetalningsplan. :(

Ja , känns ju lite osäkert att släppa de till inkasso om man inte riktigt vet till vilket inkassobolag de släpps till. Har 43000 i skuld ja med och betalar klarna i dag 2600 kronor i månaden. Var mest om man tjänade på att släppa de , men ja vågar nog inte de då.
Har du möjlighet så försök in i det längsta att inte släppa det. Kommer det till Alektum så kan man tyvärr inte räkna med en vidare bra avbetalningsplan. :/

Får nog skippa de då , någon som vet hur många månader sen man kan va sen med konto hos klarna ? Kan betala 3 missade betalningar nästa månad . Alltså 3:e månadsfakturan .

Får nog skippa de då , någon som vet hur många månader sen man kan va sen med konto hos klarna ? Kan betala 3 missade betalningar nästa månad . Alltså 3:e månadsfakturan .
Har för mig att det går till inkasso den 4:e månaden.

Ja mitt klarna som gick till Alektum var en skuld på ca 24000:- fick en avbetalningsplan på 4500 kr/mån. Hjälpte inte vad jag sa, fick inte lägre..

Mitt är hos sileo som enligt mig är mycket värre att ha och göra med än Alleltum

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp