Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Aktörer som INTE använder Instantor/Tink/eller kräver kontoutdrag?

Hej!

Vilka aktörer använder INTE Instantor/Tink eller kräver kontoutdrag?

Det gäller ett mindre samlingslån. Någon som har erfarenhet av exempelvis Collector?

Tacksam för svar!

Remember krävde ingenting sådant av mig iallafall.

Frågan borde nog vara ”vilka använder instantor/tink” då de allra flesta inte gör det :)

Någon nämnde Lendify ovan och Lendify använder det. Dock så kanske det är valfritt ifall man vill använda det eller skicka lönespec/arbetsgivarintyg istället.
Men som sagt, det är inte många aktörer alls som använder den metoden.

Frågan borde nog vara ”vilka använder instantor/tink” då de allra flesta inte gör det :)

Någon nämnde Lendify ovan och Lendify använder det. Dock så kanske det är valfritt ifall man vill använda det eller skicka lönespec/arbetsgivarintyg istället.
Men som sagt, det är inte många aktörer alls som använder den metoden.
Lendify har en ränterabatt. En av de saker man kan göra för att sänka sin ränta är att ”visa kontoutdrag”, men inget som görs rutinmässigt. Så nej, Lendify använder det inte, bara om man själv väljer det.

Lendify har en ränterabatt. En av de saker man kan göra för att sänka sin ränta är att ”visa kontoutdrag”, men inget som görs rutinmässigt. Så nej, Lendify använder det inte, bara om man själv väljer det.

Jag skrev ju att det var valfritt. Lendify ville att jag skulle ladda upp lönespecifikation och arbetsgivarintyg eller låta de göra ett kontoutdrag via Instantor när jag skulle signera skuldebrevet. Så, jo. De använder det.

Jag skrev ju att det var valfritt. Lendify ville att jag skulle ladda upp lönespecifikation och arbetsgivarintyg eller låta de göra ett kontoutdrag via Instantor när jag skulle signera skuldebrevet. Så, jo. De använder det.
Ok:) det frågade de aldrig efter när jag fick lån så det beror väl på

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp