Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Akassan till kronofogden?

Det var många år sedan nu men jag sket i att betala till IF metall, kom några påminnelser men sen sades det bara upp inget inkasso eller kronofogden.

Vilket jag tycker det ska vara just på a-kassa. Fan ska dem skicka vidare det till kronofogden ?

Nej nu jävlar betalar du din frivilliga A-kassa...

Det är exakt det jag menar. Samma med försäkringar.

Lite sidospår men hur stor andel av den arbetande befolkningen är med i facket tror ni? Pratar vi om hälften? 90%? En tredjedel?

Nu är det ju så att flera här säger just att det skickas till KFM. Plus en som jobbar just på KFM och TS som faktiskt fått en faktura skickat till KFM från a-kassa som TS betalat. Du behöver ju inte hålla med dock... Men det ändrar inte att TS faktiskt fått sin faktura från a-kassa skickat till KFM
Okej men jag betalar i förskott på A-kassa så för tex maj betalar jag i april osv det är kanske det likadant med försäkring i förskott som med hyran men det är väl olika

Tror du jag hittar på ? Ärendet är återkallat .. Tack gode gud
Skönt det. Aldrig varit med om detta bara. Ta det lite lugnt betalar man som jag i förskott blir man inte återbetalnings skyldig så hetsa inte upp dig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp