Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

AI inlägg i forumet

Jag är inget fans av AI över lag. Har testat både gratis och betal, samt ett par olika, men ganska besviken över det jag får ut av det. Google, sms och telefonsamtal ger mer och bättre information i mina ärenden ;).

Höjdaren va när ”Gemini plus” tyckte att vatten rinner uppför när jag skulle räkna på ett golvfall, skulle vara högst vid brunnen och lägst vid dörren för att vattnet skulle rinna till brunnen :cool:

Jag är inget fans av AI över lag. Har testat både gratis och betal, samt ett par olika, men ganska besviken över det jag får ut av det. Google, sms och telefonsamtal ger mer och bättre information i mina ärenden ;).

Höjdaren va när ”Gemini plus” tyckte att vatten rinner uppför när jag skulle räkna på ett golvfall, skulle vara högst vid brunnen och lägst vid dörren för att vattnet skulle rinna till brunnen :cool:
#vattenskada

Är ju inte fel att hänvisa eller citera vad AI gett för svar i någon fråga, bara det framgår i inlägget, något som ju @2pac m.fl påpekat.

Tycker inte att AI riktigt tillför så mycket i forum. Det blir lätt för mycket. Ska det användas ska det dessutom tydligt framgå.

Använd AI för renskrivning av röriga inlägg och för korrekt svenska. Alldeles för många som inte kan skillnaden mellan "de" och "dem" vilket får det att blöda ur ögonen..

Dem är inte dem som är dem. Dem är dem dem

Om ni ser ett misstänkt inlägg, rapportera det så kollar jag. Kommentera inte i tråden eller här angående det specifika inlägget, det blir fel och rörigt i den specifika tråden dessutom.

Sen om det är faktafel är en annan femma, då kan man givetvis rätta det i tråden som ett svar.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp