Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Advisal åneansökan igår på 450k

Dock har min ink nu gått tillbaka till den gamla jag hade före jag pluggade, dvs 411390kr/år ca 33.500 kr brutto/mån. Men det syns ju inte fören nästa år ..
Främst Gcc capital/Balanzia och men även Avida är dina bovar. De har inte sänkt kreditlimiten trots att du amortera. Betyder det då att du kan lån upp till fullt belopp igen?

Främst Gcc capital/Balanzia och men även Avida är dina bovar. De har inte sänkt kreditlimiten trots att du amortera. Betyder det då att du kan lån upp till fullt belopp igen?

Kollade min avida och den är nerstängd, måste kanske ringa balanzia och be dom göra detta?

Gcc capital ab ju, 200 beviljat, 35 utnyttjat. Där har du skillnaden på ca 165.00 mellan beviljat och utnyttjat.

Så tror jag att det är på mitt balanzia också?

Detta har jag aldrig tänkt på faktiskt.

Om jag inte godkänner nått av lånen , ungefär hur länge tar det innan mitt betyg gåt tillbaka från 2,6% till 1,9% och tror ni UC betyget ändras när balanzia fixar bort ”krediten” på 200?

Pratat precis med balanzia och dom sa att allt stämmer, det är ingen kredit kvar osv ..förstår inget..

Pratat precis med balanzia och dom sa att allt stämmer, det är ingen kredit kvar osv ..förstår inget..
Hur som helst rapporterar de in konstigt till UC. Frågan är om de gör så för alla som har Balanzia? Men du verkade också ha lite konstigt på Avida där beviljat var högre än ditt faktiska aktuella lån/skuld.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp