Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Advisa vs Lendo, vilka är att föredra?

Bynk som finns hos Lendo och Lendify hos Advisa, har dom kunnat lämna konkurrenskraftiga räntor via förmedlarna?

Är det någon som blivit erbjuden lån hos Nordnet via Advisa?

Varför komplett bank, om man får fråga?

Vill åt lite av deras upplägg att man får ett utrymme sen att man kan välja själv hur man amorterar vill jag bara betala ränta och avgifter en månad så gör jag det . Sänker även min månadskostnad mot vad det ser ut idag . Men dom är ju rätt nya i Sverige så jag vet inte om dom beviljar lätt eller är svåra . Kraven verkar inte så hårda iallafall .

Har Lendo någon som inte Advida har då?

Advisa har nu 29 banker. Tror den nya där är moank

Det man undrar är om de har någon sorts selektering av långivare vid ansökan. Är det verkligen så att samtliga långivare får ta del av samtliga ansökningar samtidigt?

Påverkar förmedlarens kommission räntan som erbjuds? Kan det tänkas att Advisa tar lägre kommission än Lendo för tillfället? Därför fler långivare söker sig dit.

Det man undrar är om de har någon sorts selektering av långivare vid ansökan. Är det verkligen så att samtliga långivare får ta del av samtliga ansökningar samtidigt?

Påverkar förmedlarens kommission räntan som erbjuds? Kan det tänkas att Advisa tar lägre kommission än Lendo för tillfället? Därför fler långivare söker sig dit.

Alla får inte del av alla belopp, man tar i vissa intervall.

Spelar det någon större roll vad man anger för återbetalningstid hos låneförmedlare vid ett lån på 350.000? Det finns ju upp till 15 år. Riskerar man att missa erbjudanden om man sätter 15 år?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp